Ako nakupovať na splátky

Ako nakupovať na splátky cez Quatro

 

Postup nákupu na splátky

Tu nájdete postup nákupu na splátky na našom e-shope https://www.gommer.sk/ prostredníctvom služby Quatro:

  1. Vyberte si požadovaný tovar v e-shope v minimálnej hodnote 100 € a v nákupnom košíku si zvoľte spôsob platby cez Quatro.
  2. Po záväznom odoslaní objednávky v e-shope budete presmerovaný do online žiadosti nákupu na splátky cez Quatro, ktorá obsahuje 6 jednoduchých krokov:
    • Podmienky splácania
    • Identifikácia klienta
    • Osobné údaje
    • Údaje o príjme
    • Dokumenty a súhlasy
    • Súhrn
  3. Ak ste klientom VÚB banky alebo ste v minulosti nakupovali cez Quatro, môžete sa identifikovať prihlásením do služby Nonstop Banking. Ak ste novým klientom, identifikujete sa zrealizovaním 0,01 € platby z účtu vedeného na vaše meno a priložením 2 dokladov totožnosti.
  4. Online žiadosť potvrdíte SMS kódom a záväzne odošlete na posúdenie.
  5. E-mailom vás budeme informovať o výsledku posúdenia online žiadosti. Ak to bude potrebné, vyzveme vás na doplnenie ďalších údajov alebo dokladov.
  6. Ihneď po schválení online žiadosti môžete SMS kódom podpísať zmluvu o nákupe tovaru na splátky.
  7. Akonáhle je zmluva podpísaná, kontaktujeme e-shop, aby expedoval tovar.

Pre viac informácií navštívte https://www.quatro.sk/.

 

Časté otázky

Aké sú finančné limity pre nákup výrobku na splátky?

Nakupovať na splátky môžete výrobky od 100 € až do 10 000 €.

 

Kto môže žiadať o úver na nakupovať na splátky?

Naše spotrebiteľské úvery môže využiť každá fyzická osoba vo veku od 18 do 75 rokov, ktorá je spôsobilá na právne úkony, je občanom SR alebo má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (napr. mzdu, rentu, dôchodok, a pod.).

 

Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?

Zamestnaný občan:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

Štátny zamestnanec:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace ALEBO
  • výplatné pásky za 3 mesiace ALEBO potvrdenie zamestnávateľa o príjme

Výsluhový dôchodca:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
  • potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
  • kópia výpisu z účtu za posledný mesiac

Starobný/invalidný dôchodca:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

Živnostník:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • daňové  priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom A doklad o zaplatení dane ALEBO
  • potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A
  • predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
    výpisy z účtu za posledné 3 mesiace

Zamestnanec v zahraničí:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
  • výplatné pásky za posledné 3 mesiace
  • potvrdenie zamestnávateľa o príjme ALEBO
  • pracovná zmluva s prekladom

 

Je zaručené, že úver dostanem?

Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.

 

Ktorý úverový produkt je najlepší?

Záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dĺžku splácania aj výšku splátky a produkt si sami prispôsobiť svojím možnostiam tak, aby splátky neprípustne nezaťažili váš osobný finančný rozpočet.

 

Kde nájdem po nákupe na splátky informácie k môjmu úveru a zmluvnej dokumentacii? 

Informácie o úvere a zmluvnú dokumentáciu nájdete v Internet bankingu. Viac informácií TU.

 

Je možné odstúpiť od splátkovej zmluvy?

Áno. Aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy o spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru musí byť v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.

 

Kedy mi bude doručený výrobok?

Záleží na vami zvolenom výbere dopravy a dostupnosti výrobku. Akonáhle je ale váš úver schválený, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.

 

Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?

Číslo účtu pre splácanie splátok a variabilný symbol nájdete v Zmluve o spotrebiteľskom úvere (Nonstop banking od VÚB: https://nib.vub.sk/) a zároveň Vám tieto údaje budú doručené poštou spolu  so splátkovým kalendárom. Číslo účtu pre splácanie splátok nájdete aj na stránke www.quatro.sk v časti oznamy https://www.quatro.sk/oznamy/.

 

Môžem úver splatiť aj predčasne?

Predčasné splatenie úveru je tiež možné. Pre viac informácií kontaktujte  infolinku Quatra: 0850 123 440.